Liburu bilduma/ Colección de libros, Sin categoría

Comunity Manager-aren gidoia: estrategia, taktika eta erremintak /La guía del community manager: estrategia, táctica y herramientas

[eu]

Enpresa batek egin dezakeen akatsik handienetako bat sare sozialak ez erabiltzea da; bestea, sare sozial horien kudeaketa esperientziarik gabeko pertsona bati uztea. Sare sozialak emankortasunerako eta lehiakortasunerako aparteko tresnak dira, eta Community managerak protagonismo berezia hartzen du; izan ere, haiek dira markaren ebanjelizatzaileak eta enpresaren izen ona defendatzearen arduradunak. Liburu honetan deskribatutako community managerak lanbide horrek dituen egiteko guztiak lantzen ditu.

 

[es]

Uno de los errores más importantes que puede cometer una empresa es no estar presente en las redes sociales, otro, es asignarle su gestión a una persona inexperta. Las redes sociales son una herramienta de productividad y competitividad únicas, donde la figura del community manager juega un especial protagonismo. Ellos son los evangelizadores de la marca y los responsables de defender el prestigio de la empresa. El community manager descrito en este libro cubre todas las funciones de especialización de esta profesión.

 

* Liburu hau gaztelaniaz dago idatzita. / Este libro está escrito en castellano.

 

MEJÍA, J.C.

ISBN 9788441534087

ANAYA MULTIMEDIA (2013)

400 or./pág

Utzi erantzun bat

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Aldatu )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Aldatu )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Aldatu )

Connecting to %s