Liburu bilduma/ Colección de libros

Enpresen autoebaluaziorako gidaliburua/ Guía para la autoevaluación de empresas

[eu]

Negozioarekiko ikuspuntu estrategikoa izatea beharrezkoa dela arrazoitzen du liburu honek, eta autodiagnostikoa egiteko gakoak azaltzen ditu; hau da, enpresaren funtzionamendua neurtzeko, sail desberdinak orokorki aztertzeko eta arazoak aurreikusteko jarraibideak, horrela emaitzak hobetu ahal izateko.

[es]

El libro fundamenta la necesidad de una visión estratégica del negocio, y proporciona claves de autodiagnóstico: pautas para evaluar el funcionamiento de la empresa, una visión global de todas las áreas, y la anticipación de los problemas para mejorar los resultados.

* Liburu hau gaztelaniaz dago idatzita. / Este libro está escrito en castellano.

 

BLASCO, M.J

ISBN 9788415735977

BRESCA (2014)

(PROFIT EDITORIAL)

160or./pág.

Utzi erantzun bat

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Aldatu )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Aldatu )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Aldatu )

Connecting to %s